Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Maj 2010 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

:)

2010-05-31 @ 18:45 in Kategoria główna

znowu długo mnie nie było... bo nie ma co opowiadać ;] jest ok :) tzn nic nowego, skończyłam w piątek praktyki, teraz znów szkoła. tak mi się nie cialchce że szok... chciałam jechac na truskawki teraz od 1 czerwca... no ale pogoda mi pokrzyzowała plany... kurde...
zaczęłam popalać fajki... nie dobrze... z kim przystajesz takim się stajesz no nie? taka patologia we mnie weszła, że szok, palę, jaram i piję... ale kontroluję to, już dostałam zje.by od kolegi za to ;] jakby rodzice się skumali co robię to bym miała przeje.bane...
teraz musze kombinowac skad kasę wziąć, bo jest mi potrzebna a od rodziców nie będę ciągnęła... sami nie mają bo ostatnio mieli wydatki, to samochód nowy to remont łazienek. Kasa była, kasy nie ma. a jak już mówimy o samochodzie to dostałam od wujka malucha za free :D już się w nim zakochałam :) niby tylko maluch a jak cieszy, wreszcie mam swoje auto, tylko muszę kombinowac kase na bene, bo tata płaci rachunki za moją furę hihi :)
zawsze lepsze to niż nic no nie? :) ja tam jestem zadowolona no i taka oryginalna, inni mają golfy i inne a ja maluszka :P
a tak to po staremu :)
 to do kiedyś tam :* ciao :)

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.