Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Listopad 2010 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

zima

2010-11-30 @ 15:52 in Kategoria główna

wróciłam do domu, nikogo jeszcze nie ma, w szkole nie byłam... nie usiedziałabym, wszystko mnie boli i nic mi sie nie chce, nie nawidzę tego czasu... wstaje, chodze i kładę sie spac zmęczona, nie mam na nic ochoty. chciałabym tyle zrobic ale po prostu mi sie nie chce... przesilenie zimowe? raczej nie :) jak juz to całoroczne... najgorsze jest to ze nie umiem tego zmienic... nie mam motywacji. niby nic takiego nie robie ale nie mam czasu dla siebie, a jak go mam to siedze przed kompem albo spie.
nie chce mi sie nigdzie wychodzic a kiedys nieusiedziałabym w domu. taka kicha... wszystko super a jednak zjebanie. jakoś to będzie... tęsknie.

ktoś jest a później Go nie ma... :(

2010-11-21 @ 18:40 in Kategoria główna

przed chwilą skończyłam rozmowę z P.... zakończyliśmy nasz związek... tak bardzo chciałam zeby powiedział "nie, D.., damy radę"... chciałam zeby ta chwila trwała wiecznie, dzwięk jego głosu...
skończyło się!!! niech to szlak... 

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.