Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Wrzesień 2011 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

« | »

ja pierdolę

2011-09-06 @ 22:32 in Kategoria główna

szok, 2 tygodnie męczenia, cwiczenia, ograniczania jedzenie tylko po to zeby wejsc na wage i zobaczyc ze przytyłam 1.5 kg... tragedia... czuje się jak wielki wieloryb... nienawidze tego jak wygladam, wystający brzuch, wylewające się boczki... źle się czuję ze sobą tym bardziej, że moja przyjaciółka to laska za którą oglądają sie wszyscy... czuję się przy niej jak wieśniara... wstydze sie tego jak sie ubieram i jaka jestem nie zgrabna... ale zmieniam to i bardzo sie staram. 

komentarze

[Odpowiedź]

Na pewno jesteś piękna , a twoje kształty zachwycają facetów . A stereotyp chudej piękności wymyślili homoseksualni kreatorzy mody którzy robią z modelek chłopczyce .
Autor Bogdan @ 12:36, 2012-05-21

hej [Odpowiedź]

Nie przejmuj się nie każdy jest ładny i szczupły twoja przyjaciółka jest szczupła bo pewnie jej rodzina tez jest szczupła i ma to genetycznie. ; ) A ty jestes troszke przy kosci i już przesadzasz ? Na pewno nie wygladasz jak wieloryb ; > Jeżli chcesz schudnać zacznij chodzić na nogach przechodz dziennie minium 4 ,3,5 km. to schudniesz i nie jedz dużo słodkiego to musiz troszke chociaż z chudnąć ; )) Pozdrawaiam
Autor caneczka55 @ 17:45, 2011-09-07
Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.