Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Luty 2012 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29      
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

« | »

oni

2012-02-13 @ 01:43 in Kategoria główna

wiecie co mnie zastanawia? dlaczego dopiero jak znikniesz z zycia pewnych osob (czyt. mezczyzn) to sobie o Tobie przypominaja? nie wiem czy mnie rozumiecie... wyjechalam do tego londynu i nagle bardzo za mna tesknia i chcieliby zebym wrocila, ze maja nadzieje ze cos kiedys bedzie. kurde nie umiem tego wytlumaczyc. bylam w ich zyciu na codzien, mieli mnie na wyciagniecie reki... i nie zrobili nic, a teraz kiedy mnie nie ma nagle dostrzegli ze bylam, ze moglam byc kims wiecej niz zwykla kolezanka, niz glupia Daria, ktorej zawsze mogli sie wygadac. Jak mnie to wkurwia! Nie dlatego, ze mi to mowia (chociaz teraz nie widze w tym sensu), tylko dlatego ze nie umieja dostrzec czegos i kogos jak jest blisko. musisz wyjechac wpizdu daleko, zeby dostal kopa w dupe, zeby sie obudzil. tylko teraz jest za pozno, ja juz ulozylam sobie zycie bez niego.
"Zanim będziesz próbował
Odkupić ją za słowa.
Zobaczysz jak na drugim brzegu rzeki
Spokojnie stoi z nim."
Kazdy ma w zyciu, w milosci swoje 5 minut, niektorych minelo bezpowrotnie!
nie moge wiecznie czekac az krolewicz sie zdecyduje i znajdzie dla mnie czas, az zobaczy jak bardzo jestem mu potrzebna. sprawdza sie zdanie "stracisz jesli niedocenisz, docenisz jesli stracisz".
teraz moja kolej na bycie szczesliwa!

Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.