Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Wrzesień 2017 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

to nie byl dobry pomysl

2012-05-18 @ 10:32 in Kategoria główna

hej ho, hej ho,
jak tam? u mnie hm... niby nic a jednak cos... siedze w londynie 4 miesiac... bylam ostatnio w Polsce na kilka dni i to nie byl dobry pomysl. znowu zalapuje dola... tesknie, chce  wracac ale nie moge... obiecalam A. ze zostane do sierpnia i nie moge jej teraz wystawic, tym bardziej ze nie wie gdzie bedzie mieszkala... do dupy... nawet na pieniadzach mi nie zalezy.
ciagle chodze zmeczona, non stop bym spala, nawet caly dzien... nie wiem czy jestem chora czy co... wkurza mnie to.
A. sie rozwija, bo poszla na bar... a ja stoje w miejscu, tez mnie to dobija i nie wiem co z tym zrobic.
z Panem Alvaro na szczescie wszystko super, zakochalam sie :) jest niesamowicie :) tylko to wywoluje u mnie usmiech a potem placz... jestem idiotka...
bedzie lepiej, musi!

Trackbacki

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.