Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Wrzesień 2017 »
Nd Pn Wt Śr Cz Pt Sb
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

wieczór

2011-08-13 @ 21:42 in Kategoria główna

jest godzina 21.45... zadych planów... siedze w domu, a pojechałabym sobie na impreze czy cos, byle by nie siedzec w sobote wieczorem w domu, no ale cóż nie mam samochodu. Trezba by było zakupic ;] tak to jest. siedze, słucham muzyki i jest jedna wielka lipa. Nawet nikt sie nie odzywa na gg czy coś. chociaz to zrozumiałe, jest sobota, większość na imprezach... ja pierdolę. Facet potrzebny od zaraz! Nie wiem co ze mną jest nie tak... moja przyjacióła ma takie powodzenie ze szok, a nie czuję sie od niej brzydsza czy coś. moze mniej głupot gadam niz Ona. to jest moja wada chyba... jakiś czas temu usłyszłam ze jestem cnotliwa (cokolwiek to miało znaczyc, rochę mnie poruszyło i odebrałam to w sposób negatywny) a niedawno, że jestem sztywna... nie uwazam tak! nie wiem co powinnam zrobic zeby tak nie mysleli, loda im na przywidanie zrobic? no chyba nie co? no i tak to jest, nie mam pojecia co im nie pasuje... no trudno... :)

taki średni mam humor. Cały dzień zmarnowałam... spałam, odrobinę posprzątałam i to tyle. No wieczorem poszłam sie przejść do przyjaciółki i to tyle. Rozrywki co nie miara :P fest... no to idę. może jakiś film obejrzę.

Trackbacki

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.